Last Part of California, Nevada and Arizona

25 januari 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hallo lieve allemaal,

Dit zal mijn laatste blog zijn vanuit Amerika. Morgen vliegen we helaas al weer terug naar huis. Het lijkt zo snel gegaan maar het heeft natuurlijk gewoon bijna 5.5 maand geduurd dat ik van huis weg ben geweest. Het laatste blog begint in Las Vegas, gaat over de Grand Canyon, Lake Havasu City, Palm Springs en eindigt in Los Angeles!

Zondag 18 januari was al weer aangebroken. Onze laatste volle week begint in dit mooie land, wat is de tijd toch snel gegaan! Vandaag werden we wakker in Los Angeles, nog steeds in dat hotel met dat karige ontbijt, maar dit was de laatste keer. Na het eten hebben we de auto weer volgeladen en zijn we vetrokken naar Las Vegas! We zaten rond 11.00 uur in de auto, even getankt en gaan met die banaan! We moesten een heel stuk door de woestijn en dat was echt slaapverwekkend (vandaar dat ik ook beetje heb geslapen op de achterbank). Het was een saaie weg! Alhoewel het uitzicht wel heel mooi was want overal kwamen bergen vandaan. Was wel heel mooi om te zien! Alleen ja, een lange saaie weg. En onderweg natuurlijk weer even gestopt bij een McDonalds. Dat is tenminste eten wat goed is want al die andere tenten vertrouwen we niet, haha. Vandaar dat er zovaak McDonalds in mijn blog staat, maarja, wij houden nou eenmaal van McDonalds en het is betaalbaar! Hierna doorgereden en rond 16.00 uur kwamen we aan in het Hotel in Vegas! Het was mooi weer, het leek wel een beetje fris maar nog steeds lekker zonder jas met een vest aan! We zijn naar de Strip gelopen, dit was nog geen 10 minuten lopen. Vanaf hier zijn we de linkerkant opgegaan en hier was Parijs en New York en toen weer de andere kant opgelopen waar Rome was nagemaakt. Echt heel grappig om te zien. Met al die lichtjes en allemaal gekke mensen! Er zijn drie winkelcentrums in Las Vegas en we hebben er twee de zondag bekeken. Na het winkelcentrum zijn we wat gaan drinken bij Margaritha Ville. Was een gezellige tent met live muziek! Hierna zijn we het casino ingegaan, jaja. We hebben gegokt! Helaas hebben we wel verloren maar dat is niet zo heel erg, want we hebben maar met 1 dollar gegokt! Hahah. Na  het ‘gokken’ zijn we terug naar het hotel gegaan en zijn we lekker ons bed in gekropen! Is toch elke keer best vermoeiend die lange autoritten!

Maandag 19 januari werden we wakker in Vegas! Eerst even lekker ontbijten. Maar de vraag was, waar was het ontbijt. Konden het eerst niet vinden, uiteindelijk toch gevonden en het bleek gewoon in het casino naast het hotel te zijn! Toch leuk, dat Las Vegas! Na het ontbijt zijn we naar een mall gegaan (natuurlijk). Ik wil steeds iets kopen maar in elke winkel hadden ze het nog niet binnen, dus dat wordt zondag nog even terug naar Hollywood waar ze het wel hadden, haha. Maargoed, hier hadden ze het dus ook niet dus nog maar wat andere winkels bekeken en zijn we de auto weer ingestapt opweg naar het bord van Las Vegas want hier moet je toch mee op de foto geweest zijn. Er stond gewoon een rij voor het bord en toen was het onze beurt! Helaas een hele felle zon dus de foto’s zijn niet perfect maar ach, we staan er mee op de foto! Onze missie was voltooid in Las Vegas! We konden weer met een gerust hart verder rijden richting de Grand Canyon! We zaten na 14.00 uur pas in de auto dus het was wel tijd dat we gingen rijden aangezien het nog een hele zit was! Onderweg kwamen we nog langs de Hoover Dam dus hier natuurlijk ook nog even gestopt en dan om 16.15 zaten we eindelijk in de auto om echt naar de Grand Canyon te rijden. Het zou nog ongeveer 3.5 uur duren voordat we er zouden zijn! Onderweg hebben we nog even gegeten (bij de McDonalds) en daarna weer verder gereden. Om 21.00 uur kwamen we aan in het hotel in Tusayan (hier in Arizona is het 1 uur later dan in California, dus eigenlijk was het nog maar 20.00 uur) Maartoch we waren erg blij dat we er waren. De hotelkamer zag er prima uit en de bedden liggen heerlijk! We waren erg moe dus zijn lekker op bed gaan liggen met de tv aan!

Dinsdag 20 januari werden we wakker in Tusayan, 5 km van de Grand Canyon vandaan! We gingen naar het ontbijt en we wisten niet wat we zagen! Zo grote ruimte en zoveel lekker eten; hard gekookte eitjes, yogurtjes, bagels, boterhammen, bacon, burgertjes, gebakken ei met kaas ertussen, lekker drinken, pannenkoeken! Er was zoveel en zo lekker allemaal, haha. Dus hebben gepakt wat we pakken konden en zijn we lekker gaan ontbijten. Na het ontbijt zijn we naar het park gereden. Toen we nog maar net het park inreden zagen we al wild life! Geen idee wat voor beesten het waren, het leken een soort elks maar ook weer niet. Ze zagen er in ieder geval heel leuk uit! We zijn maar eerst naar het informatiecenter gereden met de vraag wat er allemaal te doen is, want dat is heel veel. Er zijn verschillende hikes maar je kunt ook met de auto er langs rijden en dan stoppen op meerdere punten dus dit vonden wij wel leuk klinken. Ook omdat ze morgen sneeuw afgeven en het dan minder slim is om met de auto te rijden dachten wij. We moesten nog wel eerst even terug naar het dorp om te tanken en om even wat te eten. Hier hebben we een tentje gevonden waar ze ook broodjes verkopen (en hotdogs en smoothies) dus hier hebben we dat lekker gegeten en toen zijn we terug het park ingegaan. Het was een rit van 10 mijl heen en 10 mijl terug maar we zijn toch ruim 3 uur onderweg geweest. Er waren veel stopplaatsen waar mooie foto’s gemaakt konden worden, dus we hebben heel wat foto’s! Het was wel bewolkt dus dat was wel jammer want denk met een strak blauwe lucht zal het nog mooier zijn te om te zien maar het heeft 1 voordeel die bewolking, dan kijken we minder moeilijk op de foto’s! De Grand Canyon is echt heel gaaf om te zien alleen het lijkt wel allemaal een beetje op elkaar. Misschien omdat we ook maar op een weg hebben gereden met steeds beetje hetzelfde uitzicht. Van de week zien we hopelijk nog andere dingen! Maargoed. Na deze rit zijn we nog even wat toeristenshops gaan bekijken. Hierna terug naar het hotel gegaan om alle foto’s te bekijken en toen lekker wat gaan eten. Niet ver van het hotel vandaan zit een Steakhouse. Hier hebben we lekker ribbetjes gegeten! En ze waren verrukkelijk! We wilden ook nog wel een toetje maar dan niet van de steakhouse maar van de McDonalds. Want deze zit natuurlijk tegenover ons hotel, haha! Alleen ze hadden geen ijs, dus dat kon niet. Ook zit er een wendy’s maar die verkopen helemaal geen ijs dus dat ging ook niet. We zijn maar naar de supermarkt gereden waar ze gewoon ijs verkopen en deze smaakte heerlijk! Na het ijsje zijn we naar het zwembad gegaan in het hotel. Hier zit ook een lekkere hot tub bij dus we konden opwarmen want het is echt koud buiten! Misschien omdat we net van 25 graden komen lijkt het nu zou koud of het is ook gewoon echt koud, ik weet het niet! Haha maar kunnen we tenminste weer beetje wennen aan Nederland. Morgen geven ze hier ook sneeuw af, dus ik ben benieuwd. Hopelijk valt er niet te veel want dan kunnen we niet zo veel doen.

Woensdag 21 januari werden we weer heerlijk wakker in het hotel. Weer lekker gegeten van het ontbijt want dat was nog steeds zo luxe als de dag ervoor! Na het ontbijt hebben we wat geregeld voor morgen. We gaan namelijk een helikopter vlucht doen! Deze hebben we geboekt dus dat is geregeld. Morgen om 10.15 uur gaan wij de lucht in! Spannend! Nadat we dit geboekt hebben zijn we even naar het vliegveld gereden (nog geen 5 minuten rijden) om te vragen of het gelukt was en het was gelukt! Dus morgen kunnen we echt de lucht in, spannend! Haha. Hierna zijn we het park weer ingereden. We wisten eigenlijk niet precies wat we gingen doen omdat we niet echt zin hadden om te hiken. Veelste koud! Het had ook wat gesneeuwd alleen niet super veel. De weg was niet wit, alleen wat bosjes en de grond dus de weg was goed begaanbaar. We hebben besloten om met de auto te rijden en te stoppen op de stopplaatsen. Dit hadden we gister ook gedaan maar nu gingen we de andere kant op. Voordat we vertrokken eerst nog even een broodje gekocht voor onderweg. Lekker een broodje tonijn en een warme chocomelk, mjammie! Deze hebben we meegenomen voor onderweg. We zijn nu dus de andere kant op gereden en hier waren ook weer hele mooie plekjes. Het was nu ook niet zo bewolkt als de dag ervoor dus geeft ook weer een heel ander beeld. We hebben zo’n 2 uur gereden en toen waren we weer terug. We wilden nog wat gaan drinken maar overal waar we wilden was het dicht dus dat ging m niet worden. Misschien raden jullie het al.. maar we zijn maar een ijsje gaan halen bij de supermarkt. Deze lekker op de hotel kamer opgegeten en hebben we beetje niks gedaan en vooral opgewarmd! Het is zo koud buiten! Misschien ook omdat we zonder jas lopen maartoch. Rond 18.00 uur gingen we weer eten zoeken. We wilden iets van pizza gaan eten maar de pizzaboeren waren dicht dus dan maar weer terug naar het zelfde restaurant als waar we gister gegeten hebben maar nu iets anders. Ik had nu een burger met frietjes en we hadden ook een lekker ijs toetje! Nu zitten we bommetjevol! Haha. Rond 19.30 uur waren we weer terug in het hotel en heb ik de foto’s beetje bijgewerkt en Milou en Simone zijn al lekker in bed gaan liggen. Lekker warm worden! Ik ging om 20.45 uur in bed liggen, haha. Is toch heerlijk hoor zo’n hotelkamertje! We gaan niet te laat slapen want morgen gaat het gebeuren. Dan gaan we meevliegen in de helikopter!

Donderdag 22 januari werd ik wakker maar ik had niet zo lekker geslapen. Ik had namelijk ‘s nachts over moeten geven dus dat was geen pretje. Gelukkig heb ik hier na wel weer gewoon kunnen slapen en dat was maar goed ook want vandaag gingen we met de helikoptervlucht mee! We gingen eerst even ontbijten, ik heb maar een luchtig ontbijt genomen, helaas geen pannenkoekjes vandaag voor mij, maar het ging gelukkig goed! Om 09.35 uur zaten we in de auto op weg naar het vliegveld, nou, hier waren we om 09.40. De man kende ons nog van gisteren dus dat was makkelijk. We moesten even naar een veiligheidsfilmpje kijken en hierna moesten we even wachten. Ongeveer een kwartier later werden onze namen genoemd. We kregen een geel reddingsvest om ons middel en een kaartje met je stoelnummer. Ik had een rood kaartje met het nummertje 6. Wij gingen met 6 mensen in de helikopter. Wij met z’n drieën, nog een man en nog een stel. Het stel zat van voor, daar had ik ook wel graag gezeten maar het was niet anders. Dit was al gaaf genoeg! Om 10.15 uur vertrok de helikopter en eerst vlogen we een stuk boven het bos en toen kwamen we bij de Canyon. Dit was echt heel gaaf en heel mooi om te zien! Echt zo bijzonder stuk natuur is dit! Echt super gaaf! We hebben ongeveer 20 minuutjes boven de Canyon gevlogen en toen gingen we weer terug naar de luchthaven. Tijdens de helikopterrit hadden we een koptelefoon op hier werd muziek op afgespeeld en de piloot sprak hier soms door. Ook kwam er een stukje CD waar een man sprak over de Canyon in het Engels en in het Nederlands, haha. Dat was wel grappig! Voordat we gingen vliegen hadden ze een foto gemaakt van ons. Deze hebben we alle drie ook gekocht, toch wel heel leuk om hier een foto van te hebben! Ook al hebben we er genoeg, hihi. Na de helikoptervlucht zijn we even terug naar het hotel gedaan. Daarna zijn we wat gaan eten bij een mexicaans restaurant. Hier hadden ze rijst met kip en groente dus dat smaakte erg goed en was nog gezond ook! Dus dat kon m’n maag wel aan! Na het eten zijn we het park weer in gegaan. Nog wat leuke foto’s genomen en hierna weer terug naar het hotel gegaan. Het was toch wel erg koud en eigenlijk lijkt het allemaal wel een beetje op elkaar. Dus in het hotel even lekker op gewarmd en een filmpje gekeken. We wilden nog wel naar de zonsondergang gaan kijken want dat schijnt heel mooi te zijn dus om 17.00 uur zaten we weer in de auto. De zonsondergang was wel mooi maar ik had het stiekem mooier verwacht! Maar het was gaaf om te zien. Na de zonsondergang gingen we bij de McDonalds eten. Eigenlijk hebben we nog steeds magnetronmaaltijden staan maar we durven het niet aan. Straks is het heel vies en vergaan we van de honger enzo… En stinkt heel de kamer ernaar dus dat is beetje vies. Dus we houden het maar bij McDonalds, dat zouden jullie ook doen toch? Ook werkte het ijsmachine weer dus we konden nog een lekker ijsje na eten ook! Prima diner! Na het eten terug naar de hotelkamer gegaan en lekker op bed wat tv gekeken. Internet werkt hier zo slecht dus daar kan je niet veel mee doen, maar gelukkig kan ik wel mijn blog bijhouden! We gaan zo lekker slapen. Hopelijk kan ik nu wel een keer door slapen! Morgen gaan we weer verder, dan gaan we naar Lake Havasu City. Dit is meer een tussenstop omdat het te ver is om in een keer naar Palm Springs te rijden.

Vrijdag 23 januari gingen we de Grand Canyon verlaten. Natuurlijk hebben we wel eerst even goed ontbeten want hier was het goed! We hebben ook maar gelijk lunch meengenomen, dus we hadden 12 pannenkoekjes laten klaarmaken. (Dit gaat in een machine en je drukt op OK en er komen gewoon 2 pannenkoeken uitgerold, ideaal!) Na het ontbijt hebben we onze koffers verder gepakt en zijn we ingestapt. Eerst even de auto uitmesten want het was nodig, even getankt een drankje gehaald en vertrokken richting Lake Havasu! Het zou een rit van 4 uur worden dus dat was weer een flinke rit. Onderweg even gestopt om onze pannenkoekjes op te eten. Deze smaakte nog erg goed! Toen weer doorgereden. Lake Havasu City is echt een stad waar bijna geen kip woont. Het ligt aan een groot meer (Lake Havasu waarschijnlijk) en het ziet er wel heel mooi uit met dat meer en de bergen en de palmbomen maar er is niet veel te beleven. Hier was het in ieder geval wel mooi weer! Een stuk warmer dan in de Grand Canyon! We hebben ingechecked in het hotel en toen zijn we naar de Walmart vertrokken! Hier hadden ze nog wat meer winkels maar geen echte leuke winkels, meer van die winkels die bij Walmarts zitten, haha is moeilijk uit te leggen! Toch wat winkels bekeken en natuurlijk weer even in de Walmart gelopen want dit zal dan waarschijnlijk toch echt de laatste keer worden! Na het ‘winkelen’ zijn we een pizzatent gaan zoeken. Gelukkig hebben we een navigatiesysteem die ons de weg kan wijzen maar die is soms zelf ook de weg kwijt. We hadden een pizzatent ingetypt maar toen we bij ‘u heeft uw bestemming bereikt aan de rechterkant’ kwamen zat daar geen pizzatent dus dit werd m niet! Een andere die daar in de buurt was bestond ook niet dus toen werd het maar de Domino’s pizza. De pizza hebben we mee naar de hotel kamer genomen en lekker hier op gegeten met onze eigen cola. Want in een slimme bui hadden we 4 pakken van 12 blikjes Cola gekocht! En nee, deze zijn nog steeds niet op! We doen hard ons best, haha ;). Na het eten wisten we niet zo goed wat te doen want de tv stoorde nogal en ja, wat kan je nog meer doen… Dus we zijn maar begonnen met onze koffers klaar te maken voor de reis terug! We hebben natuurlijk een extra koffer gekocht omdat het anders niet zou passen en dat is maar goed ook. Alle koffers zijn zo rond de 22 kg en de extra koffer ook zo iets dus het is gewoon perfect nu! Hopelijk denken ze daar ook zo over op de luchthaven! Maar dat zal wel goed komen. Na de koffers zijn we lekker ons bed ingekropen want hier kan je maar ontbijten tot 09.00 uur (vroeg!)

Zaterdag 24 januari is aangebroken. Dat betekent… HAPPY BIRTHDAY TO MILOU! Vandaag was Milou jarig. Gister bij de Walmart had ik stiekem slingers en ballonnen gekocht en toen ze aan het douchen was hebben we deze opgehangen! We hadden ook een cadeautje gekocht, een Pandora bedeltje voor aan haar armband! We zijn nadat iedereen gedoucht was lekker gaan ontbijten en ze hadden weer een wafelontbijt! Dus het was weer compleet! Na het ontbijt zijn we doorgereden naar Palm Springs. Dus om 09.45 uur zaten we al in de auto op weg naar de 25 graden! We gingen ook weer een uur terug dus voor 13.00 uur waren we al in het hotel. Eigenlijk kon je pas om 16.00 uur inchecken maar ze zei er niets over en kregen gewoon een kamer toegewezen dus dat was goed, we konden al naar binnen! We hadden wel honger en tegenover het hotel zat een eettentje dus hier zijn we gaan eten. Het duurde hier wel erg lang maar het was erg lekker. Het was een Mexicaan en ik had iets met rijst en steak dus smaakte goed! Na het eten zijn we terug naar het hotel gegaan om onze bikini aan te doen want we gingen lekker een middag aan het zwembad liggen hier bij het hotel! Dat was goed te doen! Echt heerlijk die hitte! En Milou had haar zonnigste verjaardag ooit! Het hotel ligt precies voor een berg en dat is erg jammer want de zon was hier al om 15.30 uur achter de berg dus geen zon meer om te zonnen maar er was nog een warm bubbelbad dus hier hebben we nog even in gezeten tot dat het te warm werd en zijn we ons gaan afspoelen en omkleden om door te gaan naar het stadje. We waren wel benieuwd wat er allemaal te doen was. Het is echt een toeristen stadje, echt mega veel restaurantjes maar wel heel gezellig. Het was er ook echt druk, misschien omdat het zaterdag is! Maar het zag er heel gezellig uit. We hebben wat winkeltjes bekeken en toen zijn we een eettentje gaan zoeken. Er was ook een Belgs restaurants waar ze zelfs nog Nederlands spraken maar hier was geen plek meer buiten en wilden natuurlijk wel buiten zitten! Dus dat ging het niet worden. Dan maar door zoeken. We kwamen bij een eettentje uit waar ze vooral pizza en pasta hadden dus lekker pasta gegeten! Ook hadden ze hier weer een lekkere ijscoboer waar ze voor je neus het ijs maken dus hier hebben we natuurlijk nog een ijsje gehaald. Na het eten terug naar het hotel gegaan en nu zitten we weer lekker op bed (zoals elke andere avond). Morgen is de laatste dag al weer. We hebben een hotel dicht bij de Airport. Ze geven weer prachtig weer af dus gaan eerst naar Santa Monica waar strand is en winkels! Dus dat gaat helemaal goed komen. Kunnen alleen niets meer kopen want de koffers zijn vol! Maar kijken is altijd leuk. Straks lekker slapen. Morgen nog even goed genieten van het weer en van de vrijheid. Maandag gaan we weer terug naar de werkelijkheid!

Zondag 25 januari, de laatste dag van de reis is aangebroken. We waren gister een uur terug in de tijd gegaan en ik kon het voelen. Vanmorgen was ik al om 07.00 uur wakker i.p.v. 08.00 uur dus dat belooft nog wat met de jetlag voor van de week! Om 09.30 uur gingen we lekker ontbijten en dat ontbijt was perfect! Wafeltje, bageltjes, zonnetje, zwembadje, warm, heerlijk! Een nadeel waren de wespen dus toen we de aan wafel begonnen met stroop zijn we naar binnen gevlucht voordat we werden opgegeten door de wespen! Na het ontbijt hebben we de auto weer ingeladen en zijn we gaan rijden! Ze gaven vandaag weer prachtig weer af dus we gingen naar Santa Monica! Dit ligt bij LA aan de kust en niet zo ver van de airport! Dus dit was een mooie dagbesteding. We waren rond 13.00 uur in Santa Monica. Het was goed warm maar het was wel een beetje aan het betrekken. Ik wilde nog heel graag een portemonnee hebben en hier ben ik al een week naar op zoek en eindelijk bij deze hadden ze m! Dus die is binnen. Toen zijn we naar de pier gegaan van Santa Monica, hier zijn wat toeristen dingetjes en wat attracties zoals achtbanen en schommelschip enzo. Is altijd grappig om te zien en het was ook goed druk op de pier, het was natuurlijk een mooie dag en het is zondag dusja dat is wel logisch. Nadat we de pier gezien hebben zijn we langst het strand gelopen. Wat ze hier allemaal hebben op het strand is best wel heel grappig. Hier waren echt heel veel acrobaten, sporters, yogaers bezig. Er is hier een yogaveldje die echt bom vol stond, er zijn schommels, ringen, rekstokken, touwen en noem maar op. Hier doen ze de gekste dingen op. Ze lopen op de touwen en doen er salto’s op en noem maar op, op de ringen gaan ze als apen heen en weer en het was echt leuk om te zien! Hier hebben we dan ook even vol bewondering naar staan kijken. Verder was er niet zo veel meer langst het strand dus weer naar de stad gelopen. Echt heel veel winkels hebben ze hier. Alleen helaas is de koffer vol en het geld is op dus niks meer kunnen kopen. Toch leuk om even te zien! En dit was dan ook echt de laatste keer dat we in de Victoria’s Secret waren. Dit wordt het grootste gemis, haha! We waren rond 17.00 uur toch wel erg gaar en zijn een eetplekje gaan zoeken. De laatste avond moest natuurlijk gevierd worden met pizza! Dus we hebben lekker pizza gegeten om de eer hoog te houden. Na de pizza zijn we naar de auto gegaan om naar het vliegveld te rijden. Dit was ideaal want het was nog geen 10 mijl hier naar toe! Nadat we ingecheckt waren hebben we alles boven gebracht, de auto uitgemest en tijd om de koffers helemaal klaar te maken. In een kwartier was dit eigenlijk al gedaan omdat we het grootste deel al in Lake Havasu gedaan hadden dus dat was mooi! Het is nu 21.30 uur en zitten op bed allemaal op de computer. Alle laatste dingetjes aan het updaten voordat we weer terug naar Nederland vertrekken.

Morgen om 08.10 uur vliegen we vanaf LAX met United Airlines. We vliegen naar Washington IAD en vanaf hier vliegen we door naar Amsterdam. We zullen dan ook pas dinsdagochtend om 08.05 uur aankomen. Word een lange dag maar gelukkig zijn we met z’n drieën en hopelijk kunnen we wat filmpjes kijken en slapen! Komt helemaal goed.

De reis is eigenlijk heel snel gegaan. Het afgelopen halfjaar is eigenlijk als een sneltrein voorbij gegaan! Ik ben benieuwd naar het komende halfjaar. Dan weer gewoon saai naar school in Vlissingen.

Ik wil jullie graag allemaal bedanken die mijn blogs hebben gevolgd! Bedankt!

Veel liefs uit, nu nog, Californië!

Thyrza

1. Jan en Mirjam:
    26 januari 2015
    Ja lieverd, er is een tijd van gaan en komen. Wij kunnen niet wachten om je weer te zien! Een hele mooie en leuke levenservaring rijker!! Goede reis!
  2. Elly:
    26 januari 2015
    zo dat was nummer 3 het verhaal is weer helemaal compleet. We gaan dit echt missen hoor ( daar moeten jullie nog maar iets op bedenken) was weer geweldig om te lezen. Goeie reis en tot dinsdagochtend.
  3. Esther:
    26 januari 2015
    Ik heb heerlijk van je blogs genoten en ik vind het knap dat je het zo gedetailleerd heb kunnen bijhouden. Ik heb het al eerder geschreven; je hebt een hele leuke, boeiende schrijfstift. Ik ga dat missen. Je zit inmiddels in het vliegtuig. Een hele goede en veilige reis en tot in Nederland! Dikke knuffel xxx
  4. Esther:
    26 januari 2015
    (Schrijfstift moet schrijfstijl zijn)